Regulamin

REGULAMIN KONKURSU

„CodeWeek 2018 Code for the Planet”

§ 1

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Konkurs prowadzony jest pod nazwą „CodeWeek 2018 Code for the Planet” i zwany jest w dalszej części regulaminu „Konkursem”.

  2. Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa w szczególności zasady, zakres i warunki uczestnictwa, czas trwania Konkursu, zasady ogłaszania wyników Konkursu, sposób informowania o Konkursie i jego warunkach, sposób składania reklamacji związanych z Konkursem.

  3. Organizatorem konkursu jest: Fundacja Orange, z siedzibą w Warszawie, 02-326, przy Al. Jerozolimskie 160, wpisana do Rejestru Stowarzyszeń, Innych Organizacji Społecznych i Zawodowych, Fundacji i Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: KRS 0000241397, NIP 5213367997, REGON 140280040, zwana dalej “Organizatorem”.

  4. Fundatorem nagród jest Organizator.

  5. Konkurs przeprowadzany jest drogą elektroniczną.

  6. Organizator ponosi odpowiedzialność za zgodną z prawem organizację Konkursu.

§ 2

PRZEDMIOT I CZAS TRWANIA KONKURSU

  1. Zadanie konkursowe polega na wybraniu jednego z trzech zadań programistycznych, rozwiązaniu przedstawionego problemu i zaprogramowaniu własnego rozwiązania. Odpowiedzi konkursowe należy zamieścić w studiu konkursowym „Code for the Planet PL 2018” znajdującym się pod adresem https://scratch.mit.edu/studios/5521805/.

  2. Konkurs rozpoczyna się dnia 06.10.2018 roku o godz. 13:00:00 i kończy się w

dniu 10.11.2018 roku o godz. 23:59:00 .

  1. Ogłaszanie wyników i doręczanie nagród następuje po zakończeniu Konkursu na zasadach wskazanych w § 5 Regulaminu.

§ 3

UCZESTNICTWO W KONKURSIE

  1. Uczestnictwo w Konkursie jest nieodpłatne.

  2. Uczestnikiem Konkursu jest szkoła lub Pracownia Orange. Uczestnikiem Konkursu nie może być osoba indywidualna.

  3. W Konkursie, na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie, może brać udział każda szkoła biorąca udział w Programie #SuperKoderzy w edycji 2018/2019 oraz w edycjach poprzednich, jak również wszystkie Pracownie Orange.

  1. Warunkiem wzięcia udziału w Konkursie jest:

    1. akceptacja Regulaminu Konkursu poprzez wpisanie w treści zgłoszenia oświadczenia „Zapoznałem/łam się z Regulaminem Konkursu i akceptuję jego treść”

    2. uczestnictwo w Programie #SuperKoderzy w wyżej wymienionych edycjach lub

    3. uczestnictwo w Programie Pracownie Orange

  1. Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania określonych w Regulaminie zasad, jak również potwierdza, iż spełnia wszystkie warunki, które uprawniają go do brania udziału w Konkursie.

  2. W celu wzięcia udziału w Konkursie każdy Uczestnik jest zobowiązany do spełnienia łącznie poniższych wymogów:

    1. rozwiązania jednego z trzech zadań programistycznych, których szczegółowy opis i niezbędne wytyczne znajdują się w Załączniku nr 1 do Regulaminu

    2. zamieszczenia rozwiązania zadania w studiu konkursowym „Code for the Planet PL 2018” znajdującym się pod adresem https://scratch.mit.edu/studios/5521805/.

    3. stworzenia opisu do projektu, który pozwoli zidentyfikować, jaka instytucja bierze udział w konkursie (np. projekt stworzyli uczniowie ze szkoły podstawowej nrXXX z XXX” lub „projekt stworzyła Pracownia Orange z XXX”.

    4. zatytułowania projektu w sposób, który pozwoli zidentyfikować zadanie (np. „nasz labirynt –zadanie nr3” lub „nurek-ekolog zdanie nr1 ).

    5. wypełnienia formularza zgłoszeniowego do konkursu, dostępnego pod adresem: https://goo.gl/forms/ivfvPYBPvMBUvKjC3

  1. Uczestnictwa w Konkursie oraz praw i obowiązków z nim związanych, w tym także prawa do żądania wydania nagrody, nie można przenosić na inne osoby.

  2. Udział w Konkursie na zasadach określonych w Regulaminie wiąże się z przekazaniem następujących danych osobowych osoby reprezentującej Uczestnika Konkursu (Lidera programu #SuperKoderzy lub Lidera Pracowni Orange):

    1. imię i nazwisko osoby dokonującej zgłoszenia,

    2. adres e-mail osoby dokonującej zgłoszenia

    3. dane należy przesłać na adres mailowy karolina@mlodyhaker.pl

  3. Osoby reprezentujące Uczestnika Konkursu dokonując zgłoszenia Uczestnika Konkursu oświadczają, że zapoznały się z treścią klauzuli informacyjnej zawartej w §7 Regulaminu poprzez wpisanie w treści zgłoszenia „Oświadczam, że zapoznałem/łam się z treścią klauzuli informacyjnej zawartej w §7 Regulaminu dotyczącej przetwarzania przez Organizatora moich danych osobowych”

§ 4

ZASADY I PRZEBIEG KONKURSU

  1. Uczestnik Konkursu dokonuje zgłoszenia według wymogów zawartych w § 3.

  2. Dokonując zgłoszenia, Uczestnik oświadcza, że:

    1. przysługują mu autorskie prawa majątkowego do zamieszczonej pracy bez ograniczeń lub obciążeń na rzecz osób trzecich;

    2. udziela Organizatorowi nieodpłatnej, nieograniczonej licencji na publikację i rozpowszechnianie pracy na stronach internetowych związanych z Konkursem oraz jego Organizatorem

  3. Organizator ma prawo do usunięcia ze zgłoszeń treści wulgarnych i zawierających obraźliwe elementy bez poinformowania o tym Uczestnika.

  4. Uczestnicy Konkursu ponoszą pełną odpowiedzialność wobec Organizatora w przypadku zgłoszenia przez osoby trzecie roszczeń z tytułu naruszenia ich praw, w tym w szczególności dóbr osobistych, majątkowych i osobistych praw autorskich, wskutek wykorzystania przez Organizatora przekazanych mu prac zgodnie z niniejszym Regulaminem.

  5. W przypadku naruszenia praw autorskich przez Uczestnika Konkursu, Organizator jest upoważniony do przekazania osobom trzecim danych Uczestnika. Dane te mogą być wykorzystane przez osoby trzecie do dochodzenia swoich praw na drodze cywilnej lub karnej z tytułu naruszenia ich praw oraz dóbr osobistych.

  6. Każdy Uczestnik (Szkoła uczestnicząca w Programie #SuperKoderzy lub Pracownia Orange) może wysłać tylko jedno zgłoszenie dotyczące każdego z trzech zadań konkursowych.

  7. Organizator powoła Komisję Konkursową.

  8. Spośród zgłoszonych prac Komisja Konkursowa wybierze trzy nagrody główne (po jednej dla każdego z trzech zadań programistycznych) i po trzy nagrody wyróżnienia dla każdego z trzech zadań programistycznych, których autorzy zostaną nagrodzeni.

  9. Komisja Konkursowa wybierze prace według następujących kryteriów:

a. złożoność skryptu

b. oryginalność

c. kreatywność

d. walory estetyczne

§ 5

OGŁASZANIE WYNIKÓW I PRZYZNAWANIE NAGRÓD

  1. Organizator Konkursu przewidział nagrody główne w postaci Robot edukacyjny PHOTON

  2. Nagrodą wyróżnienia jest Gra edukacyjna Scottie Go!.

  3. Ogłoszenie Laureatów Konkursu nastąpi 23.11.2018 roku.

  4. Laureaci Konkursu zostaną ogłoszeni na stronie Programu #SuperKoderzy www.superkoderzy.pl

  5. Organizator Konkursu skontaktuje się z laureatami Konkursu poprzez email i poprosi o dane adresowe do wysyłki nagrody.

  6. Laureatowi nie przysługuje prawo zamiany Nagrody na inną rzecz, świadczenie lub ekwiwalent pieniężny. Nagroda zostanie doręczona Laureatowi w terminie 14 dni roboczych od dnia podania przez Laureata aktualnych danych do wysyłki nagrody.

  7. Laureaci nie nabywają prawa do nagrody, jeżeli nie spełnili któregokolwiek z warunków określonych w § 2, 3 i 4 Regulaminu, a także jeśli nie wskazali danych umożliwiających realizację prawa do nagrody. W takim wypadku nagroda pozostaje do dyspozycji Organizatora.

  8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez nagrodzonego Uczestnika Konkursu nieprawidłowych danych kontaktowych, adresu do wysyłki nagrody oraz innych danych służących do identyfikacji oraz za wszelkie niezgłoszone Organizatorowi zmiany tych danych.

§ 6

REKLAMACJE

  1. Reklamacje dotyczące Konkursu mogą być składane przez Uczestników w formie pisemnej, listem poleconym na adres Organizatora nie później niż po upływie 14 dni od daty ogłoszenia wyników Konkursu.

  2. Reklamacje winny wskazywać dane wnoszącego reklamację (dane Uczesnika Konkursu, imię, nazwisko, adres email osoby reprezentującej Uczestnika Konkursu (Lidera programu #SuperKoderzy lub Lidera Pracowni Orange), zwięzłe wskazanie przyczyn reklamacji oraz określenie oczekiwanego sposobu jej rozpatrzenia.

  3. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji, a zgłaszający reklamację zostanie powiadomiony o sposobie rozpatrzenia reklamacji na podany w zgłoszeniu adres email lub listem poleconym. Reklamacje rozpatruje w imieniu Organizatora Komisja Konkursowa.

§ 7

DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych osobowych osób reprezentujących Uczestnika Konkursu tj. Liderów programu #SuperKoderzy oraz Liderów Pracowni jest Fundacja Orange.

  2. Dane osobowe w postaci imienia i nazwiska oraz adresu e-mail ww. osóbbędą przetwarzane w celach organizacji i przeprowadzenia Konkursu zgodnie z Regulaminem, w szczególności w celu kontaktu z Uczestnikiem Konkursu w celu powiadomienia go o zwycięstwie w Konkursie oraz w celu ustalenia sposobu przekazania nagród, jak również w celu rozpatrywania reklamacji dotyczących Konkursu, co stanowi prawnie uzasadniony interes realizowany przez Fundację (art. 6 ust. 1 lit f) RODO)

  3. Ponadto dane osobowe mogą być przetwarzane w celu wynikającym z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Fundacje, którym jest ustalenie, dochodzenia lub obrona ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit f) RODO).

  4. Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania Konkursu, a po jego zakończeniu przez okres niezbędny do dokonania wysyłki nagród i rozpatrzenia ewentualnych reklamacji zgodnie z zapisami Regulaminu.

  5. Dane osobowe mogą być przekazywane innym podmiotom współpracującym z Fundacją w zakresie i w celu, w jakim podmioty te udzielają Fundacji wsparcia w zakresie realizacji Konkursu tj. Fundacja Akademia Młodego Hakera oraz podmioty, które administrują stroną internetową , na której przeprowadzany jest Konkurs.

  6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne jednak brak ich podania wiąże się z niemożliwością wzięcia udziału w Konkursie przez Uczestnika Konkursu.

  7. Osoby, które podały swoje dane mają prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia swoich danych, a także prawo do wniesienia sprzeciwu z przyczyn związanych z ich szczególną sytuacją wobec przetwarzania danych w celu wynikającym z prawnie uzasadnionych interesów Fundacji (art. 6 ust. 1 lit f) RODO)

  8. Osoby, które podały swoje dane mogą złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) .

  9. Szczegółowe informacje na temat przysługujących praw osób, które dane przetwarza Fundacja można odnaleźć tutaj:https://fundacja.orange.pl/files/user_files/user_upload/o_fundacji/Prawa-osob-RODO-FO.pdf

  10. Administrator Danych nie będzie prowadzić wobec osób, których dane przetwarza profilowania i nie będą podejmowane żadne zautomatyzowane decyzje.

  11. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych są następujące: dpofundacja@orange.com

§ 8

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Niniejszy Regulamin zostanie udostępniony Uczestnikom Konkursu na stronie Programu superkoderzy.pl.

  2. Zasady przeprowadzania Konkursu określa wyłącznie niniejszy Regulamin. Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny.

  3. Organizatorzy mają prawo w każdym momencie trwania Konkursu wykluczyć Uczestnika w stosunku, do którego powzięli podejrzenie o działanie sprzeczne z Regulaminem.

  4. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo zmiany Regulaminu i warunków Konkursu, jeżeli jest to uzasadnione celem Konkursu i nie wpłynie na pogorszenie warunków uczestnictwa w Konkursie. O ewentualnych zmianach Regulaminu Uczestnicy Konkursu będą informowani poprzez stronę www.superkoderzy.pl

  5. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za działania lub zaniechania Uczestników Konkursu oraz podmiotów trzecich.

  6. Regulamin oraz Konkurs podlegają prawu polskiemu.

  7. Wszelkie spory mogące wyniknąć w związku z niniejszym Regulaminem lub Konkursem będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora.